søndag den 10. marts 2013

Sidste dag i Wien ...

Jeg må hellere skrive nu, for jeg tvivler, at jeg får skrevet noget senere i dag.

Jeg skal i eftermiddag ud på kongressen til en rundvisning, hvor man sikkert alligevel ikke kan hø noget. Men da de var værter torsdag til aftensmad, byder almindelig høflighed, at man møder op, når de nu vil vise deres produkter.

I aften skal vi alle fra skolen spise sammen et eller andet sted - jeg har fået SMS om, hvor det  - bagefter er vi en del som skal til after-party på et eller andet slot med fri driks og jeg skal komme efter dig.

Imorgen er hjemrejse dag. Det er den så enten meget tidligt eller meget sent for mig. For jeg skal med taxa fra hotellet kl. 04.00. Flyet letter nemlig kl 06.45. Af en eller anden grund jeg ved på forhånd, at dagen i morgen bliver hård. Heldigvis er det først i morgen.

Nu vil jeg lige gå over på værelset, hente taske og så bevæge mig ud i denne skønne by. Helt sikkert ned på Stephansplatz for at sidde udenfor et konditori

8 kommentarer:

  1. Glæd dig over at I har høje temperaturer og sikkert ingen blæst, så du kan sidde ude og nyde kaffe og kage. Her er det bitterligt koldt.

    God fornøjelse i aften med de frie drinks, men husk at du skal tidligt op :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nydt det så meget :)

      De frie drinks var rigtig gode ;-)

      Slet
  2. Her har der ikke ligefrem været grund til at sætte sig uden for et konditori i dag. Med mindre man var i polardragt og bælgvanter.
    God aften - i morgen er først i morgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det ikke nu, jeg skal fortælle, atjeh har siddet udenfor på Stephansplatz i langærmede t-shirt, kortærmet tynd striktrøje og sjal på ;-)

      Det er rigtigt - i morgener først i morgen ... Og den er så kommet ;-)

      Slet
  3. Du kan sove når du bliver gammel - nyd du nu bare din tur i den dejlige by i det vejr, der sikkert er adskiligt meget bedre end her :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg er ikke gammel endnu ;-) og du kan tro jeg har nydt det :)

      Slet
  4. Hej Tove
    Jeg har læst lidt med her og dér og glæder mig til at læse mere på din blog. Der lyder skønt i Wien
    Hilsen Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisa - velkommen til :) du kan tro dét var skønt i Wien

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad