mandag den 27. august 2012

En blød start ...

I dag startede jeg på modul 11 igen, og hvor var det skønt at komme i gang igen.

Det var de samme mennesker som tidligere, dog var det et andet sted - nemlig Skejby. Fordi det er ukendt sted med hensyn til lokalerne, kitler, opdelingen og så videre, så blev det alligevel en blød start, for jeg fungerede som "føl" og spurgte om forskellige ting.

Derudover vil der være tilkoblet en daglig vejleder på os studerende, og derved er det også rart at kunne se og vide hvem vi skal henvende os til.

Jeg blev spurgt om mange ting, og det var en glæde, at jeg sagtens kunne svare på dem. Nogle af tingene kunne jeg ikke, men jeg vidste hvordan det fungerede og fik så resten påfyldt.

I aften skal jeg så lige se på noget forskelligt - blandt andet en accelerator bekendtgørelse, som er tørre fact men unægtelig en god ting at vide noget om - og så skal jeg lige forberede mig til i morgen.

Nu vil jeg gå ud og lave pizza til mig og mine fugleunger.

Men alt i alt en skøn dag med solskin både udenfor og indvendigt men med ømme fødder, for mine fødder har kun gået i klipklapper de sidste 2-3 måneder. De er ikke vant til at være lukket inde, og det kan mærkes ...

Edit: Når der skal laves pizza fra bunden, skal man da have et målebæger og en kagerulle skal man ikke? Det har jeg ... et eller andet sted i kasserne, så det blev på slump ... men det lykkedes nu fint alligevel.

6 kommentarer:

  1. Der er ikke noget at sige til, at det er rart at komme i gang igen efter den lange sommerpause. Det er da helt super, at I har en vejleder tilknyttet jer, så I ved, hvem I skal henvende jer til.

    Af med skoene, fødderne skal have luft omkring sig! Faktisk er noget af det værste jeg ved ved vinteren at fødderne hele tiden er lukket inde. Det kan umuligt være sundt. Jeg har indrettet mig sådan, at jeg faktisk går med bare tæer indendørs hele året - jeg har bare nogle enormt gode indesko, som jeg tager på, når det bliver vinter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super skønt at komme i gang igen :)

      Faktisk mener jeg, at mine fødder led tirsdag i sidste uge, hvor de blev lukket inde i løbestrømper og sko for at deltage i DHL stafetten ... De var i hvert tilfælde glade for at blive lukket ud igen senere på aftenen ;-) så jeg giver dig ret ...

      Slet
  2. Alting har en ende - også lange ferier ... det lød som en god start på dit sidste år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret ... alting har en ende uanset hvor god ferien har været eller hvor lang den var ;-) og det var en drømmestart på det sidste år :)

      Slet
  3. Åhh jeg misunder dig at kunne komme igang igen! Jeg går lidt i ring..
    Det er dejligt at man kender lidt til det hele så er der nok ikke så meget stress på denne gang?

    Og pizza er vist mest fyld ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lært at lytte til min krop og hoved, for jeg har tilladelse til som studerende at vælge fra eller til, så det gør jeg ;-)

      Du skal nok også komme i gang igen ... der er et job til dig et eller andet sted.

      Jep, pizza er mest fyld men ikke dejen ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad