onsdag den 15. august 2012

Jeg undrer mig ...

Jeg undrer mig ... bare en lille smule ... og så ryster jeg på hovedet ... og tænker ... godt jeg er ude af det ægteskab ...

I undrer jer nok over denne indledende sætning, men grunden kommer her ...

Golferen er jo også i den heldige situation, at han også skal flytte. Problemet er så bare med ham, at han skal være ude af hans lejlighed den 20. august med alle ting. Og fordi den 1. september er en lørdag kan han først få nøglen til hans nye hjem/værelse mandag d. 3. september. Det er så, hvad det er. For jeg har tilbudt Golferen en madras her i flytterodet, men jeg kan ikke også opbevare hans ting, for jeg flytter jo også der.

Så han har et problem med, hvor han skal opbevare tingene. Det nemmeste vil jo være, at faderen opbevarer møbler mv. for ham, for faderen har plads til det. Jeg har tilbudt at opbevare hans porcelæn mv. i min "nye" kælder, så det skal bare her op til mig.

Men det nemmeste stemmer så ikke overens med faderen ... Golferen har spurgt ham, men faderen har direkte forbudt ham at få tingene opbevaret hos ham.

Faderen vil nemlig ikke risikere, at jeg og Daddy går ind i huset og snager. Hvad vi skulle snage i, ved jeg ikke, men vi må absolut ikke sætte vores ben der, medmindre han er i huset.

Nu har jeg jo ingen interesse i at snage i hans sager, og det har Daddy absolut heller ikke. Men jeg er målløs og mangler ord.

Golferen blev spurgt, om han dog ikke kunne forstå faderens holdning. Han kiggede på faderen og sagde, at det kunne han ikke. For vi ville jo ikke være alene i huset, vi skulle jo hjælpe ... Og han vil ikke hjælpe den unge mand heller.

Jeg spurgte Golferen, hvad så hvis det var en af hans kammerater, der gik med ham ind i huset. Golferen mente, at det var i orden

Så igen er vi (jeg og Daddy) trådt til. Daddy låner en varevogn, og så tager vi ned i lejligheden og skiller diverse ting ad. Golferen vil så få opmagasineret alle hans ting hos Box-it i en måned.

Den 3. september vil Rengøringskonen så hente den unge mand ved hans skole og køre ham ud til bolig området, hvor han vil få udleveret nøgle samt se, hvordan og hvor meget han kan have med.

Den 4. september låner Daddy igen varevognen og kører ud med alle tingene til den unge mand.

Men jeg undres stadig ... dog kommer det ikke bag på mig ... altså faderens opførsel ...

Måske I har nogle bud på hvorfor han opfører sig sådan ... Jeg har ikke ...

8 kommentarer:

  1. Øv. Nogle gange er tingene bare besværlige. Jeg kan godt forstå, at du undres.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ting kan blive besværlige ...

      Slet
  2. For pokker hvor kan voksne mennesker dog gøre livet umanerligt besværligt for hinanden! Jeg kan slet ikke forstå en sådan opførsel!

    Og så: hvorfor kan man ikke vælge at have navn og webadresse som profil her hos dig? For mig betyder det, at jeg kommer til at linke til min gamle blog, og det vil jeg meget nødigt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke helt malplaceret, kan jeg læse ... Min kæphest har altid været overfor drengene at være ærlig og undgå at tale dårligt om deres far, for jeg får ikke noget ud af det andet end negativ holdning mod mig i stedet. Men den holder hårdt for tiden ...

      Mht. det andet, så kigger jeg lige på det i aften og skriver igen ...

      Slet
  3. Det var dog vildt!
    Hvor ubehageligt og mistroisk.. Øv altså..
    Men som du selv siger GODT det er slut!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var helt paf da Golferen fortalte det, og han var sur, ked af det og træt af det på både hans og mine vegne ...

      Heldigvis er jeg ude af det nu ...

      Slet
  4. Ja, det var godt, du kom ud af et ægteskab med sådan en klaphat!
    Nogle gange kan man virkelig undre sig over, hvad det var, man faldt for i sin tid, ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er mange gange her på det sidste, hvor jeg tænker .... hvad var det lige jeg faldt for i sin tid???

      Men jeg priser mig dog lykkelig for mine to skønne og dejlige (til tider) drenge, som på trods af alt er et produkt af os begge ;-)

      Men klaphatten ødelægger bare alt for sig selv og forholdet til drengene ... og Ja jeg priser mig (efterhånden) lykkelig over, jeg ikke er i det ægteskab mere :)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad