søndag den 26. august 2012

Ferien er slut ...

Så er min dejlige lange ferie slut nu ...

Jeg har nydt den i stor stil, men jeg glæder mig faktisk også til at komme i gang igen.

Jeg var til møde med de kliniske vejledere onsdag, hvor jeg fik en plan over, hvor jeg skal være de næste 10 uger.

Selvfølgelig har jeg læst, men det bliver nu rart at få teori kombineret med praksis, så det glæder jeg mig virkelig til.

Og jeg glæder mig allermest til, at jeg snart ikke skal leve i en flyttekasse, for det hænger mig godt nok langt ud af halsen.

Den kommende uge bliver travl med både praktikken og flytningen lige om ørerne, så det kan være at livstegnet fra mig bliver lille. Men jeg lever og glæder mig som et lille barn til at komme i gang med både det ene og det andet...

9 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at få sat praksis på al din teori, men hvad læser du egentlig til?

    Det bliver sikkert en barsk uge med både flytning og praktik, men det skal du nok klare; du virker i hvert tilfælde som om du har rigtig meget energi.

    Hav en god uge - jeg passer på blogland, mens du er borte ved andre gøremål :-)

    SvarSlet
  2. Ups jeg glemte lige: Nu kan jeg angive navn og webadresse; det er rigtig dejligt - tak skal du have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg læser til radiografi og mangler nu kun 1 år :)

      Godt det lykkedes og tak ... Jeg ved at blogland er i gode hænder :)

      Slet
  3. Sådan skal det lyde!
    Det bliver da også rart at få det hele i faste rammer igen, ikk'? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rart at det hele kommer i faste rammer igen :)

      Slet
  4. Det bliver ganske givet godt at komme i gang igen - og næsten endnu bedre at komme i orden på den anden side af flytningen. Det er simpelthen det bedste ved sådan en. Når først den gamle lejlighed er godt afleveret så man kan komme videre med tilværelsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skønt at komme i gang igen ... og jeg glæder mig som et lille barn til at ALLE flyttekasser er pakket ud igen ... det kommer dog til at tage tid men bare værelserne og køkkenet fungerer så kommer alt det andet ;-)

      Slet
  5. Så skal der bygges hule. Det er efterhånden længe siden, men jeg husker hyggen ved at pakke ud og skabe stemning. For lidt tid efter at bytte lidt rundt på tingene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Som jeg skrev - bare køkken og de to værelser fungerer så skal jeg nok bygge/hygge reden over x antal dage/uger ;-) og jeg glæder mig som et lille barn ...

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad