fredag den 10. august 2012

Logistik ...

Logistik er en god ting ... og en flyttemappe er guld værd, nar man - som jeg - nu havde pakket nogle vigtige ting ned,

Daddy kom i dag, og jeg kunne låne bilen, imens han lige var nede i byen et par timer eller sådan noget. Det betød, at jeg så lige var på rundfart.

Først var jeg ude og tage nogle billeder af børn, og dertil skulle jeg jo bruge mit kamera. Hmmm ... det var jo lige blevet pakket ned ... men ved hjælp af flyttemappen lokaliserede jeg kassen.

Telefonen ringede, og det var Golferen.
"Mor, har du tid til at tage med i banken? Og jeg skal jo også bruge min dåbsattest ...  og hvad med flyttekasser???"
Tid? Det havde jeg ikke ... Dåbsattest? Endnu engang hjem og se i flyttemappen og lokalisere kassen, hvor dåbsattesten lå i. Flyttekasser tog jeg de sidste 8, jeg havde tilbage. Ned i bilen igen og afsted det gik. Bortset fra der var vejarbejde, der hvor han bor, så det var af snørklede veje og parkering på en sidevej. Men jeg fik afleveret diverse kasser og et styks dåbsattest.

Tilbage i bilen for at køre ud og aflevere glas med videre til en venindes mor.
Ned og handle klorin, ovn rens og skurebørste for til sidst at hente Daddy.
Alt dette nåede jeg på 2 timer ...

Tilbage i lejligheden gik vi i gang med damperen ... brusekabinen ser næsten fin ud men den skal lige have et par gange til med klorin og damper.
Ovnlågen kom af ... gad vide hvordan jeg får den på igen ... og næsten skilt ad hvorefter den blev sprøjtet til med ovn rens. Da det havde stået en rum tid, blev damperen taget i brug igen. Lågen er blevet så fin. Så var turen kommet til bag ved ovnen ... Den blev trukket ud og så blev der ellers sprøjtet til med ovn rens på fliser og tilhørende skab. Ovnen har også fået på udvendige flader - den er blevet gjort ren indvendig - og så blev der dampet.

Ude i brusekabinen står alle bageplader med ovn rens på. Der bliver de stående indtil i morgen.

For nu har jeg tænkt mig at holde fri og tage ned for at høre musik.

God fredag til alle ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad