lørdag den 11. august 2012

Solen skinner ...

Mosekonen bryggede her til morgen helt inde midt i byen ... men solen var der, kunne jeg se, inden jeg kravlede i seng igen.

Omkring kl. 10 sendte jeg en sms til 2 veninder.

"Jeg vil til stranden ... vil du med?"

Det ville de begge gerne, så vi tog til stranden og nød det vindstille vejr samt solen. Da vi havde været nede på stranden i en tre timer, tog jeg med den ene veninde hjem til hende.

Her lavede vi bål og spiste hot-dogs og hyggede udendørs indtil kl otte stykker, så havde vi da vist også fået sol nok.

Jeg er næsten lige kommet hjem fra en skøn dag langt væk fra flyttekasser, og det har været skønt ...

2 kommentarer:

  1. Det havde du da vist også så rigeligt fortjent efter alt det damperi og ovnrenseri i går. Urgh, for et arbejde, men det var vel nødvendigt, går jeg ud fra.
    Nyd nu fortsat weekenden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var nødvendigt med ovnrenseri, damperi og meget andet ;-) og så var det rigtig dejligt at kunne holde fri med god samvittighed, for jeg er jo foran i nedpakning af lejlighed ;-)

      Slet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad