fredag den 31. august 2012

Sidste indlæg fra denne matrikel ...

Dette er sidste indlæg fra denne matrikel ...

For computerne (Mac, IPad, diverse bærbare samt eksterne harddiske) bliver pakket ned og transporteret i morgen til ny matrikel ... men jeg er nu ikke sikker på, at de kommer op samme dag, for der er lige projekt Troldeungens værelse.

Jeg har endnu ikke pakket alt ned, men det bliver det nogenlunde i aften ... om ikke andet i morgen inden flyttemænd kommer.

Den nye lejlighed er godt på vej, for der er nu nymalet vægge over det hele. Men sørgeranderne skal lige væk - næsten samtlige karme og vindueskarme er sorte. Så det giver en rigtig godt indtryk af nogle rum som lige bliver meget mindre.

Min fødselsdagsgave samt julegave for mange år frem kommer også til den nye matrikel i dag, og det bliver så fedt ikke at skulle ned og vaske tøj/tørre tøj et andet sted, og opvasken overtages af bulter.

Min nye vaskemaskine kan tage op til 8 kg, og det er en A+++ ... det er lige før den kan tænke selv. Dog vil den ikke kunne lægge tøj ind i maskinen, det kunne ellers være smart.

Opvaskemaskinen er også vældig smart, og jeg ved at diverse fugleunger bliver glade for den...

Det eneste øv er ... jeg er stadig syg. Jeg snotter dog heldigvis ikke så meget, men jeg er nu begyndt at få ondt i halsen med hoste, og hvis det ikke bliver bedre end mandag morgen, tager jeg lige en tur til lægen. Jeg har simpelthen ikke tid til at være syg.

Hav det godt i blogland indtil vi ses igen ...

6 kommentarer:

  1. God bedring og god kamp og alt det der. Jeg håber, at I lander godt i det nye.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak vi er landet men en del brugte ;-)

      Slet
  2. Jamen vi 'ses' forhåbentlig snart igen.
    God bedring og god flytning :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep ... Du slipper ikke for mig :)

      Tak ;-)

      Slet
  3. Det lyder herligt med den nye vaskemaskine; synd den ikke også kan lægge sammen, for det er dog den værste del af det at vaske, for nu slet ikke at tale om at hænge det våde tøj op, men det forstår jeg, at du bliver fri for.

    Hav nu en rigtig god flytning til vi 'ses' igen.

    SvarSlet
  4. Det er rigtig skønt med en vaskemaskine ;-) at den så ikke virker lige nu er en anden sag...

    Tak :)

    SvarSlet

Hvis du skriver en kommentar, bliver jeg glad